FAQ
Dostawa
Odpowiedź: Termin dostawy wynosi 1-2 dni. Zazwyczaj wysyłamy zamówienie od razu po otrzymaniu płatności na konto.
Odpowiedź: Tak, oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej 1000 zł na krajowe paczki z profesjonalnymi produktami. Dla zamówień powyżej 3000 zł na profesjonalne produkty, darmowa dostawa dotyczy paczek zagranicznych.
Termin dostawy to od 1-3 dni robocze. Koszt dostawy będzie zależny od metody dostawy od 18-25zl. Cena wysyłki po Unii Europejskiej oraz poza nią jest ustosunkowana do cen, które obowiązują u firm transportowych.
Istnieje u nas możliwość dostawy paczkomatem InPost, kurierem InPost oraz DPD
Zwrot towaru
W wypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy z powodem zwrotu produktu a my pomożemy w dalszym rozwiązaniu sprawy, wymianie lub zwrocie kosztów. Zwrot towaru do 14 dni -po zatwierdzeniu braku użytkowania.
Zapłata
Odpowiedź:Płatności można zrealizować za pomocą blik, przelew, PayPal, PayPo, formą ratalną lub płatnością przy odbiorze
Odpowiedź: Tak, oferujemy możliwość płatności w ratach przy zamówieniach na kwotę większą niż 250 zł.
Odpowiedź: Tak, wystawiamy fakturę za każde zamówienie.
Krok 1. Zarejestruj się
Krok 2. Dodaj do koszyka wybrane produkty
Krok 3. Dokonaj wyboru płatności
Krok 4. Wybierz opcję dostawy i uzupełnij swoje dane do wysyłki
Krok 5. Sprawdź swoje zamówienie
Po dokonaniu płatności i uzupełnienia wszystkich kroków nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli wybraną formą płatności jest płatność przy odbiorze konieczne będzie potwierdzenie zamówienia wiadomością.
Jeżeli płatność zostanie zrealizowana, na maila przyjdzie wiadomość potwierdzająca jego realizację.
Aby otrzymać FV za zakup konieczne będzie wypełnienie formularza do FV przy składaniu zamówienia. FV zostanie wysłana na podany e-mail.
Pytanie
Jeżeli udało ci się dodać ten produkt do koszyka to znaczy, że jest on dostępny na stanie
Aby zmienić adres lub inne informacje na swoim koncie klienta, wykonaj następujące kroki:
Zaloguj się na swoje konto
Wejdź na stronę i zaloguj się na swoje konto osobiste, używając swojej nazwy użytkownika i hasła.
Otwórz sekcję „Moje konto”.
Po zalogowaniu poszukaj linku lub sekcji o nazwie „Moje konto”, „Ustawienia” lub „Dane osobowe”.
Przejdź do sekcji „Adresy” lub „Dane kontaktowe”.
Na swoim koncie osobistym zobaczysz sekcje, w których możesz zmienić adres dostawy, adres rozliczeniowy lub dane kontaktowe.
Edycja danych
Kliknij przycisk „Edytuj” obok informacji, które chcesz zaktualizować.
Wprowadź zmiany w polach (na przykład zaktualizuj swój adres, telefon lub adres e-mail).
Upewnij się, że wszystkie dane są poprawne, aby uniknąć problemów z dostawą lub komunikacją.
Zapisz zmiany
Po dokonaniu zmian należy kliknąć przycisk „Zapisz” lub „Aktualizuj”, aby zapisać nowe dane.
Potwierdzenie zmian (jeśli wymagane)
W niektórych przypadkach system może poprosić o potwierdzenie zmian poprzez e-mail lub SMS. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zakończyć proces.
Jeśli napotkasz trudności lub nie możesz znaleźć potrzebnej sekcji, skontaktuj się z obsługą klienta i podaj dane weryfikacyjne. Pomogą Ci wprowadzić zmiany ręcznie.
Otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt z zamówienia? Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe, prosimy o przesłanie nam zdjęcia wady lub defektu z krótkim opisem na adres наш (електронный адрес ) Prosimy również o podanie odpowiedniego numeru zamówienia.
Prosimy o niezwracanie produktu w międzyczasie, ponieważ nasz dział obsługi klienta pomoże w dalszych krokach.